sobota, 24 stycznia 2009

Moja pierwsza akcja!

Musze przyznac, ze inspiracja do rozpoczecia tej akcji byl wlasnie wczorajszy muffinkowy przepis. Ja bardzo lubie kasze manne ale tak na prawde nie znam zbyt wiele przepisow na slodkosci czy tez dania robione przy jej uzyciu. Mam nadzieje, ze pomozecie mi czegos nowego sie nauczyc i dolaczycie sie do mojej akcji. Chodzi mi tutaj o przepisy na potrawy, ktore zawieraja w sobie kasze manna nie koniecznie jako glowny skladnik. Jakos tak mnie ostatnio natchnelo na sprobowanie co tez mozna z niej ciekawego zrobic...
Przyłącz się do tej akcji!




3 komentarze:

asieja pisze...

chętnie się dołączę, bo kaszę manna uwielbiam niemal pod każdą postacią (-:

Waniliowa Chmurka pisze...

Ja także kaszę manną uwielbiam:)
Dołączam się więc!
..waniliowachmurka.blox.pl
Pozdrawiam.

Bea pisze...

Przyznaje, ze nie uzywam kaszy manny zbyt czesto... A najbardziej posmakowala mi teraz orkiszowa, lekko razowa, ktorej uzywam zdecydowanie czesciej niz tej 'zwyklej'; nie wiem jednak czy uda mi sie przylaczyc do wspolnej zabawy w tym tygodniu... bede jednak kibicowac! :)

Pozdrawiam Elizo!

Moje ulubione